ETR Informacja w tekście łatwym do czytania
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach (MZUiM)
MZUiM to jednostka miasta Katowice. Zajmuje się zarządzaniem ulicami i mostami w Katowicach.
Kto nadzoruje MZUiM?
-
Rada Miasta Katowice
-
Prezydent Miasta Katowice
Czym zajmuje się MZUiM?
MZUiM zajmuje się sprawami:
-
dróg,
-
ulic,
-
mostów,
-
organizacji ruchu drogowego,
-
nadzoru nad płatnym parkowaniem w Katowicach
-
dba o stan infrastruktury drogowej.
Dyrekcja MZUiM
-
Dyrektor: Piotr Handwerker
-
Zastępca Dyrektora ds. Eksploatacji: Konrad Wronowski
-
Zastępca Dyrektora ds. Inwestycji: Iwona Banaś
-
Kierownik Wydziału Organizacji i Kadr: Justyna Woźniak
Kontakt do MZUiM:
Dyrekcja, ul. Kantorówny 2atel.: 32 256 99 01
tel.: 32 256 99 17
tel.: 32 256 98 85
tel.: 32 256 80 53
adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-89298-23150-AGEHV-17
Dział Nadzoru Systemu Parkowania, ul. Warszawska 19 i 27
tel.: 32 202 51 51 lub 660 788 013 - Biuro Obsługi Klienta w spr. parkowania, ul. Warszawska 19
tel.: 32 206 80 89 - Komórka ds. windykacji w spr. parkowania, ul. Warszawska 27, I piętro
Strony internetowe
-
Informacje o strefie płatnego parkowania: https://spp.katowice.eu
-
Inteligentny System Zarządzania Transportem: https://its.katowice.eu
Adres korespondencyjny
Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
ul. Kantorówny 2a
40-381 Katowice
Płatności
Wszystkie opłaty związane z MZUiM (np. za zajęcie pasa drogowego, przejazdy ponadnormatywne, parkowanie) należy regulować elektronicznie na konto bankowe:
PKO BP: 47 1020 2313 0000 3702 0514 9499
Uwaga! Opłaty związane z parkowaniem w strefie płatnego parkowania dotyczą tylko spraw powstałych do 30 listopada 2023 roku.